قیمت بازسازی

bazsazikaraj      +989123797699      +989124671933@
بازسازی خانه ویلایی درکرج

بازسازی خانه

قیمت بازسازی در کرج

 

برای گرفتن استعلام قیمت فوری و صد در صد رایگان بخش مراحل بازسازی را مطالعه کرده و فرم آماد شده زیر را پر کنید.

کمتر از ۲۴ ساعت آینده کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و شما را برای بهترین انتخاب کاملا رایگان راهنمایی میکنند.

  • پیدا کردن سبک و سلیقه
  • همگام سازی سلیقه با واقعیت
  • طراحی و ایجاد فضای بازسازی
  • تنظیم قرارداد و شروع ساخت و راه اندازی

بازسازی خانه

در اجرای بازسازی کارفرما ابتدا باید نوع کاری که قصد انجام آن را دارد را به همراه انتخاب مدل و سبک مورد نظر خود را انتخاب فرماید، این امر مبتنی بر تحقیق و بررسی اولیه منابع در دسترس میباشد.

برای به دست آوردن منابع مورد نظر باید از سایت های معتبر مثل google.com , pinterest.com  , ikea.com  و غیره که حالت موتور جستجو هستند با کی ورد های مناسب مانند < Home decor , new style for home , sample remodel > و از این قبیل کلمات برای پیدا کردن سلیقه اقدام کرد .

بازسازی خانه در تهران

بازسازی خانه

بعد از انتخاب سبک و مدل مورد نظر در بازسازی نوبت به همگام سازی مدل های انتخاب شده با واحدی که قرار است در آن بازسازی صورت گیرد میرسد. این امر مستلزم تهیه یک لیست کامل از انتخاب ها و سلیقه شماست که با متراژ، شرایط و نقشه واحد خود مطابقت داده و به نتیجه قطعی در خصوص نوع انجام کار برسید.

گروه معماری زندگی مدرن با شرایط ویژه می تواند به واسطه مشاوره آنلاین که به صورت کاملا رایگان انجام میشود شما را برای رسیدن به نتیجه قطعی راهنمایی کند.

بازسازی خانه در تهران

بازسازی خانه

حالا نوبت به طراحی و ایجاد فضا در بازسازی میرسد. همه چیز اینجا تعیین میگردد، مهندسین ما در گروه معماری زندگی مدرن آماده خدمت رسانی به شما هستند.

فقط کافیست که فرم تعیین قیمت زیر را با داشتن مشخصات لازم و معین نمودن نوع و سبک طراحی برای ما پر کرده و ارسال فرمایید، به دین صورت بعد از تماس تلفنی کارشناسان ما زمانی برای بازدید و نقشه برداری واحد شما هماهنگ میشود که بعد از آن با توجه به انتخاب و سلیقه شما طراحی و برآورد قیمت طی یک لیست کامل به دست شما میرسد.

البته می توان تعیین قیمت رایگان هم دریافت کرد، به این صورت که شما با ارسال تصاویر واحد خود و نوشتن توضیحات لازم ، نیاز خود را به صورت آتلاین با کارشناسان ما در جریان بزارید، و بعد از بررسی دقیق لیست برآورد برای شما ارسال میگردد.

بازسازی خانه در تهران

بازسازی خانه

مراحل اولیه بازسازی به پایان رسید و به مهمترین نکته برای شروع یک بازسازی مطمئن میرسیم : قرارداد

تنظیم قرارداد از مهمترین بخش های شروع یک بازسازی موفق می باشد. باید دقت فرمایید که تمامی درخواست های شما در منوط اصلی قرارداد آمده باشد، چارت زمان بندی و زمان تحویل پروژه در قرارداد شما به صورت کامل بین گردد، و قیمت برآورد شده توسط کارشناسان به همراه ریز جزئیات در بند های قرارداد قرار گیرد و در پایان نحوه پرداخت شما نیز با صلاحدید طرفین تکمیل گردد.

گروه معماری زندگی مدرن با داشتن ۱۲ سال سابقه فعال در بازسازی و نوسازی و با بهره گیری از وکلا ی با سابقه قراردادی دقیق و بی نقص را به شما ارائه می دهد.

بازسازی خانه در تهران

قیمت بازسازی در کرج

لطفا کارهایی که میخواهید در واحد خود انجام دهید را انتخاب فرمایید
مشخص کردن آیتم ها در استعلام قیمت بسیار مهم بوده و سرعت بررسی را بالا میبرد
لطفا در صورت امکان تصویر واحد خود را آپلود فرمایید.

شماره پیگیری سفارش ( ۰۹۱۲۴۶۷۱۹۳۳ و ۰۹۲۰۴۶۷۱۹۳۳ )

بازسازی خانه در تهران

مشاوره آنلاین